1.პროექტის სახელი:ჩვენი წინაპრები
2. პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: ჩვენი წინაპრების სახელებითა და გვარებით გენიალოგიის ხის შედგენა. მათი წარმოშობის ადგილების აღწერა,ტრადიციების გაცნობა.
3.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები ოჯახებში მოიძიებენ თავიანთი წინაპრების (პაპა-ბებიების და მათი პაპა-ბებიების)ფოტოებს და შეადგენენ ალბომს.შეისწავლიან იმ ადგილების ისტორიულ-გეოგრაფიულ მდებარეობას, საიდანაც არიან წარშობით მათი პაპა-ბებიები.მოინახულებენ ამ ადგილებს და გადაიღებენ სურათებს. გამოიკვლევენ წინაპრების გვარების წარმოშობის ისტორიას. შეისწავლიან იმ ეპოქებს, რომლებშიც უწევდათ ცხოვრება მათ. გაეცნობიან ოჯახურ ტრადიციებს.შეაგროვებენ მონაცემებს და შეადგენენ დიაგრამებს. მოძიებულ მასალას განათავსებენ ინტერნეტში.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები:VII-IX კლასები
5. ვადები/ხანგრძლივობა:2თვე
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:წინაპრების ბიოგრაფიების გაცნობა, ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტის საშუალებით, სურათების გადაღება და ფოტო-ალბომის შექმნა, დიაგრამების შედგენა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს, შეისწავლიან საკუთარი წარმოშობის ისტორიას, გაეცნობიან ადათ-წესებს.მოძიებული და გადაღებული სურათებით შეადგენენ ფოტო-ალბომს, შექმნიან ჟურნალს ან ვებ-ბლოგს.
8. სარგებელი სხვებისთვის:მოსწავლეები გაეცნობიან ინტერნეტის საშუალებით თანატოლების წინაპრების წარმოშობის ისტორიას, აღწერენ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებისთვის დამახასიათებელ ადათ-წესებს და ისწავლიან ტრდიციების გაფრთხილებას.
9. სამუშაო ენა:ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთანკავშირი:საზოგადოებრივი მეცნიერებები, მათემატიკა-
მოსწავლეები შეისწავლიან სხვადასხვა ეპოქისათვის დამახასიათებელ ისტორიულ მოვლენებსი.მსჯელებენ იმ
დროისთვის დამკვიდრებულ ადათ-წესებზე,გამოიკვლევენ, რა გავლენას ახდენს გეოგრაფიული მდებარეობა ადამიანის ყოფა-ცხოვრებაზე.
მათემატიკა- აგროვებს მონაცემებს, ახდენს მათ დალაგებას და ადგენს დიაგრამებს.
ქართული- ძირითადი უნარების (ტექსტის შედგენა, ლიტერატურულ და ისტორიულ წყაროებზე მუშაობა ) განვითარება.
ისტ-ინფორმაციის დამუშავება და ინტერნეტში განთავსება
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან.ურაველის საბაზო სკოლა, ქუთაისის N1 საჯარო სკოლა,თბილისის N54 საჯარო სკოლა.
3.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები ოჯახებში მოიძიებენ თავიანთი წინაპრების (პაპა-ბებიების და მათი პაპა-ბებიების)ფოტოებს და შეადგენენ ალბომს.შეისწავლიან იმ ადგილების ისტორიულ-გეოგრაფიულ მდებარეობას, საიდანაც არიან წარშობით მათი პაპა-ბებიები.მოინახულებენ ამ ადგილებს და გადაიღებენ სურათებს. გამოიკვლევენ წინაპრების გვარების წარმოშობის ისტორიას. შეისწავლიან იმ ეპოქებს, რომლებშიც უწევდათ ცხოვრება მათ. გაეცნობიან ოჯახურ ტრადიციებს.შეაგროვებენ მონაცემებს და შეადგენენ დიაგრამებს. მოძიებულ მასალას განათავსებენ ინტერნეტში.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები:VII-IX კლასები
5. ვადები/ხანგრძლივობა:2თვე
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:წინაპრების ბიოგრაფიების გაცნობა, ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტის საშუალებით, სურათების გადაღება და ფოტო-ალბომის შექმნა, დიაგრამების შედგენა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს, შეისწავლიან საკუთარი წარმოშობის ისტორიას, გაეცნობიან ადათ-წესებს.მოძიებული და გადაღებული სურათებით შეადგენენ ფოტო-ალბომს, შექმნიან ჟურნალს ან ვებ-ბლოგს.
8. სარგებელი სხვებისთვის:მოსწავლეები გაეცნობიან ინტერნეტის საშუალებით თანატოლების წინაპრების წარმოშობის ისტორიას, აღწერენ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებისთვის დამახასიათებელ ადათ-წესებს და ისწავლიან ტრდიციების გაფრთხილებას.
9. სამუშაო ენა:ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთანკავშირი:საზოგადოებრივი მეცნიერებები, მათემატიკა-
მოსწავლეები შეისწავლიან სხვადასხვა ეპოქისათვის დამახასიათებელ ისტორიულ მოვლენებსი.მსჯელებენ იმ
დროისთვის დამკვიდრებულ ადათ-წესებზე,გამოიკვლევენ, რა გავლენას ახდენს გეოგრაფიული მდებარეობა ადამიანის ყოფა-ცხოვრებაზე.
მათემატიკა- აგროვებს მონაცემებს, ახდენს მათ დალაგებას და ადგენს დიაგრამებს.
ქართული- ძირითადი უნარების (ტექსტის შედგენა, ლიტერატურულ და ისტორიულ წყაროებზე მუშაობა ) განვითარება.
ისტ-ინფორმაციის დამუშავება და ინტერნეტში განთავსება
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან.ურაველის საბაზო სკოლა, ქუთაისის N1 საჯარო სკოლა,თბილისის N54 საჯარო სკოლა.
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:elisotsirekidze@gmail.com
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:elisotsirekize.blogspot.com
No comments:
Post a Comment